17-18 Juni.

Hellue alla läsare :)
Jag vet att det e många som läser men ingen kommenterar?
Lata ni e :(
I alla fall.
Igår var det skolavslutning.
Efter skolavslutningen gick jag,Clara,Zara & Kajl till Oj och köpte kakor.
Så när vi kom hem så fikade vi, det var vääldigt kladdigt måste jag skriva !
Kajl kladdade ner hela mig när vi skulle köra "Viske-leken".
Så gulligt, han viskade "baajjjss" hela tiden xD
Men efter vi fikat så gick jag och la mig i sängen för att "vila".
Det slutade med att jag vaknade efter 3 timmars sömn, sååååå skööööööööööönt!
Hmm.. Sen var jag uppe och chattade med Daniel.N i flera timmar ^^
Och Idag ska jag va med Annie & Wictor klockan halv 1 till 3.
Klockan 3 så ska Benny Och Daniel.N vara med :P
Ska kanske fortsätta äta nu då ? o,O
Skriver nog ett inlägg senare :)
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: