HELLUE FÅÅÅLKET !

Hellue Folket*, E lite random idag så aah..
Inte gjort så mycket i skolan idag.
Idag ringde det inte när vi skulle in på morgonen (08:10) så vi stod där ute till 08:20.
Sen så läste alla (förutom några i femman som måste jobba).
Och sen så typ, försökte vi sätta igång "Sommarlovs morgon".
Men den funka inte så vi gick på rast istället.
Efter rasten gick röda gruppen till idrotten och blåa jobbade med typ problemlösning.
Sen var det lunch, rast och sen kollade vi på Nanny Mcphee 2.
Efter det gick dem blåa (min grupp) på musik medan den röda jobbade ^^
Imorgon så ska vi ha mysdag på skolan.
Vi ska leka,spela,sjunga m.m..
Kommer bli fett :P
Men fan att vi inte har singstar, vi får sjunga utan mikrofon och utan poäng.
Aahjaa, såååånt ee liiiivveeet.
Nu så håller jag på och kolla lite bilder på Daywievs (Bilddagboken(?).
Väääldigt kul, Eller inte ...
Har typ, lust att käka kakor.
Ska nog äta Marabou Mjölkchoklad-"Cookies" :D
Dem smakar mer salt än vanliga "Cookies".
Eller så ska jag nog äta riskakor med Pizza smak ;)
Får se, det kanske blir både ock  :P
AAhjaa, nu har jag inget mer att skriva om.
Vi höres imorgon så får ni veta hur det va på vår mysdag ! :)
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer
Postat av: unicorn.

fin blogg :)

2011-06-13 @ 18:57:08
URL: http://unicornfarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: