Kärlekens Tunga ..

Hey people !
Sitter och lyssnar på September - Kärlekens tunga, den e sååå bääääääässsssst !
Igår när vi handlade så köpte jag massa Depend-nagellack x'd
Ehmm..
Jag målar inte MINA naglar.
Usch, hatar nagellack !
Men jag målar naglarna på mina små syskon och deras kompisar.
Har nyss målat Elin & Hennes kompis Fillippa´s naglar.
Bild kommer längre ner ;)
Såå, nu ska jag typ bara vara hemma.
Kajl och Zara e här :D
Kajl tog den sista citronkakan och jag får inte smaka ! :(
Dumma unge ..
Aahjaa..
Ska väll göra fler bilder.
Gjorde 3 bilder igår kväll x'd
En till Linus,En till Fanny och en till Amy :)
Kan lägga ut dem här så kan ni kanske säga till om ni vill att jag ska göra en speciell bild till er ? :P
I alla fall, får göra en egen design då hon inte svarar -.-'
Vi får se hur det blir ;)
Här kommer bilder;
Dessa färgerna köpte jag.
Fillippa´s Naglar.
Elin´s Naglar.
Bild jag gjorde till Linus.
Bild till Fanny.
Bild till Amy.
Det var dem bilderna.
Vi höres !
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: