Alla som inte kommenterar e våldtäktsmän (Och kvinnor!)

Lol på rubriken ^^
Inte hunnit blogga sen sist /;
På midsommar så var Jocke (min bror) och hans tjej och hennes son och deras son här.
Det var la kul ? (:
Bortsett från att Demeon (Min bror´s tjej´s son) e en jävla bråkstake som ska brottas hela tin'!
Ganska jobbigt, men sååånt e liiivet ;)
Igår så var jag med Linda (Min bror Tim´s tjej) och jobbade.
Fick 200;- YEYH, Lol jag sparar till en systemkamera o.O
Har runt 500 då min lillasyster snott pengar av mig + att jag ska ha pengar av mamma ^^
Inte mycket att göra idag, kanske va med någon en timme eller så senare?, Vi får se vad som händer.
I alla fall så har jag inte mycket mer att skriva (:
Vi höres !
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: