Igår sov jag..

Över hos Linnea ^^
Anton sov hos Eric.
Så vid 1 så gick jag och Linnea in till Anton och Eric.
Då halvsov Anton medan Eric kollade på South Park i mobilen.
Sen så när vi kom in igen vid 2 så sov Anton och Eric, trodde vi..
Så viska jag till Linnea och Eric bara " gå härifrån !".
Så gick vi in i Linnea´s rum typ xd
Då åt jag och Linnea chips mitt i natten :D
Dagen efter (Idag då alltså) så trodde Eric det var Deras pappa som sa " Gå härifrån ".
Sen kom Hugo och dem skulle bada, så då åkta jag hem.
Vi skulle "tatuerat" oss idag med henna färg.
Men Fredrik hade inte blandat färgerna så det blir en annan dag :)
Ska ha en stjärna mellan denna texten;
"I thought I told you...
I´m a STAR."
Det kommer bli fett nice :)
Just nu lyssnar jag på musik och väntar på att maten ska bli klar.
Korv,Hamburgare o.s.v.. Gott :D
Ne, ska sms;a med Johannes nu för han e tråkig xd
Sen e det skola imorgon också ^^
Vi höres !
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: