Smilla, ^^

Hey allihop !
Idag, eller rättare skrivit Igår, Var jag med Smilla (:
Vi gick ut och träffade Nina och Hugo på rågen.
Sen gick vi hem och gjorde gSm-profiler x'd
Sen typ, sminka vi oss och fixa varandras hår, Bilder kommer imorgon, eller..
Senare idag ^^
I alla fall.
Vet inte om jag ska byta blogg sida?
Men om jag gör det så länkar jag ju min nya blogg här så ni hittar dit ;)
Dricker en massa vatten för jag e riktigt torr i halsen ! o:
Hahah, har ont i ögonen sen jag och Smilla sminkade oss med något Bratz-glitter som jag fick i ögonen xD
Jag bara " Typ, Aj ? Fick det ögonen o:"
Smilla bara " Och det som e så svårt att ta bort !".
Hahah, hoppas du gillar ditt motto på gSm, var bara tvungen att logga in på din modell och byta ^^ <333
Hare så länge !
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: