Mysdag + "Tatuering"...

Idag hade vi mysdag i skolan.
Ganska kul.
Jag,Malin,Annie,Smilla & päbä spelade "Crosstown - Cordinates".
Och jag ritade också en fjortiskaris (Fjortis,katt,gris).
Bild kommer på den imorgon, Men jag kladdade bara så den blev inte så fin xD
Ahhjaa.
Efter skolan (+ elevensval) så cyklade jag hem till Zara & Fredrik.
Där "Tatuerade" jag mig (Henna tatuering).
Den går bort efter 1-2 månader..
När Clara och Elin stack så bakade jag och Zara hallongrottor och "Choklad-på-macka"-grottor (För jag kom med idén att lägga i det istället för hallonsylt).
Det blev faktiskt...... SKIT GOTT !
Imorgon ska jag kanske få glasögon /; </3
Men jag kommer i alla fall sluta få huvudvärk.
Sen ska vi flytta ut mamma´s dator så jag kan ha min bärbara vid MITT skrivbord så att jag slipper få ont i ryggen då jag får sitta i sängen med böjd rygg när jag sitter vid datorn.
För orkar inte sitta i köket.. x'd
Nee, nu ska jag ta en kaka och sedan göra v mig för sängen ! :)
Vet inte om jag ska gå eller cykla till skolan imorgon.
Vet ju inte om jag ska till Väla direkt efter skolan eller om vi ska vänta..
Tror det blir direkt.
Ska fråga mamma om hon kan köpa min fin,fina dress till skolavslutningen på Fredag då också när vi ändå e där ;)
Men ja, Gonatt' då ? :D
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: