Kawabanga !

Typ, Älska rubriken ? ._.
Vill att sommarlovet ska vara slut nu !
Tycker det e ett för långt lov, häh..
Jag vill ha Skola, För då har jag något att göra varje dag.
Jag tycker det räcker med Helgerna och Sportlov,Påsklov och alla dem Små loven.
ahhjaa, Det e min åsikt ^^
Sitter typ, och lyssnar på musik.
Ska skriva lite dikter sen för jag har börjat bli en dikt-människa.
Kanske redigera bilder också, vem vet ? :)
Men aah, Nyss klätt' på mig, Ska gå och äta frukost nu tänkte jag.
Och ne, Det e inte sent med frukost vid den här tiden.
Det e ganska tidigt ._.
Ska lägga in bilder på Claras Naglar sen.
Jag målade dem igår med sån cracket färg, många tycker det nagellacket e fint och dem vill ha bild på det
så jag lägger snart ut en bild, När hon kommit hem ...
Skriver senare typ, Har ju inget annat o göra idag :(
Höres !
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: