Typ, SKOLAVSLUTNING IMORGON...

Vill inte ha det !
Visst, börjar på Björnekulla i Augusti, det ända jag längtar till typ.
Men vill gå i skolan för då har man något att göra varje dag, det har man typ inte på loven /;
Men det ska bli kul att få göra vad man vill dagarna lååååååååånga (y'
Ahhja.
Idag har vi varit på kvidingebadet med klassen.
Jag,Clara,Smilla & Issi stannade kvar.
Issi var där med sina syskon sen stack dem när jag,Smilla och Clara bastade.
Halv 4 så kom Staffan in (Han som äger kvidingebadet) in och bara öppnade bastun och ropar "Bastun stängs nu för vi stänger om en halvtimme".
ATT HAN BARA ÖPPNAR OCH GÅR IN SÅDÄR !
Peddo, Tänk på dem som kanske e nakna där inne ! x'd
När Vi skulle cykla hem så när vi hade kommit en fjärdedel av vägen hem så stannade vi upp och la oss på marken.
Vi var trötta så vi "vilade".
Det blev några bilder som jag kanske lägger in imorgon om jag har ork ! xd
Sen när vi kom hem så åt jag och Clara kakor ^^
Jag vet inte vad Smilla gjorde.
Typ, Somna.. nej men ni får fråga henne ;)
Det blir lite dåligt med uppdateringen nu på sommaren då jag nästan sooooooooooover bort dagarna :)
På Måndag blir jag en glasögonorm..
Får glasögon på Måndag ! :(
Passar ju ABSOLUT (inte) i det ! o;
Ahhjaa, har inte mycket mer att skriva.
Ska på toa för jag e JÄTTE kissenödig (nödvändigt att veta - Jag vet).
Vi höres imorgon efter skolavslutningen ! :)
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: