Dålig uppdatering, haft fullt upp...

Hey Hey !
Har inte bloggat på typ, 3 dagar nu !
Känns tomt utan att blogga.
Varit med Linnea Torsdag & Fredag.
I Torsdags kollade jag,Anton,Linnea och Eric ( Linnea´s bror) på film.
Filmen hette typ " Get him to te greek" eller något xd
I Torsdags så skulle jag "mäta" mig med Eric.
Så ställde vi oss rygg mot rygg och Linnea bara " hmmm ... ",Så drog jag ner byxorna på Eric xD
Han blev jätte sur !
Sen i går (Fredags) så gjorde jag samma sak på Anton, jävlar vad vi skratta alltså :D
Idag (Lördag) så ska jag kanske sova över hos Linnea.
Och Anton ska sova hos Eric så då ska jag och Linnea kasta kuddar på dem och störa dem hela tiden :P
Kommer bli nice (y'
Men vi får se om jag kan sova över sen ^^
Nu ska jag sova.
Klockan e 01:05.
Så vi höres nästa gång jag uppdaterar !
Men, jag vet inte när jag gör det :)
Tjoa ! §
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: