Hemma från en lång dag hemifrån ..

Hellue alla läsare ;)
Kom hem för en timme sen,ungerfär, från vår lilla dag hemifrån.
Vi har varit lite överallt, faktsitk.
Först var vi och köpte djurartiklar,Sen körde vi till Familia.
På Familia gick vi in på Lindex och handla "lite" kläder..
Elin fick 3 set,Clara fick 2 och jag fick 1..
Som vanligt så får Elin mest kläder och jag minst kläder då det e lättast att köpa kläder till dem mindre än dem större.
Sen direkt efter det så kollade vi mina ögon.
Får mina glasögon om drygt 2 veckor sa den tanten x'd
Tihih, utan att jag kolla på glasögon märkena så har vi köpt BjörnBorg glasögon, hahah ;)
Men jag kollade bara på bågarna och glaset, inte märket.
Men aah jaa..
Då e det bara att vänta då? :)
Sen var vi faktiskt och träffade mormor och sen åkte vi in och träffa Timmy (Mormor´s gamla hund som hon fått lämna hos mamma´s vännina´s dotter).
Efter vi varit och träffat Timmy så åkte vi till Ikea och åt korv.
Sen åt vi mjukglass efter det .. :)
Imorgon har jag typ inget att göra.
Ska se om Emmis vill va :D
Sen på Onsdag ska jag va med Nathali ♥
Typ, nästa vecka blir det nog bad, kanske ..
Ekker aah, en dag då det inte regnar.
Då ska jag,Annie,Wictor och Emil bada på Kvidingebadet :)
Aahjaa...
Måste dricka nu, EN MASSA VATTEN !
För jag e jätte törstig.. :D
// Fannyylarsson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: