Black and yellow ..

Är en sjukt bra låt ! :D
Sitter och lyssnar på den nu.
Igår hann jag inte blogga.
Men här är gårdagen;
Skola.
Efter skolan va jag med Malin,Annie & Linnea.
Sen gick Annie hem och då kom Tiffany :)
Så då va man med dem.
Sen gick Malin hem :(
Och då va Linnea´s bror Eric med oss istället xd
Vi filmade Tiffany när hon visade sina "Talanger".
Kullerbyttor,dans och såna konstiga saker ^^
Tiffany gjorde en kullerbyta och hamnade med benen på Eric och hon hade ju bara klänning på sig så då visade hon sina trosor för Eric och han bara " AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!"
Hahah :D
Sen när man kom hem så åt man,kollade på TV lite.
Och sedan så följde man med mamma till mormor och kasta sopor,visade Akilles och jag hade med mig 4 kanelbullar med smör på :)
Och det ville ju Akilles ha, Så han åt nästan en hel kanelbulle samanlagt ! ;D
Timmy ville också ha.
Men när jag gav honom så ville han inte ta det /;
Sen åt jag upp mormors mintkakor :$
DET E SÅÅÅÅÅ GOTT ! :D
Neeh, nu till dagens händelser !
Jag har nyss duschat, så jag väntar på att håret ska torka :)
om drygt 2 timmar kommer Jocke,Lynn,Leon & kanske Demeon.
Vi får se, för vi vet inte om Demeon e hemme hos sin pappa idag.
Men det hoppas vi inte.
För om han e hos sin mamma (Lynn) så blir det brottning ! :D
Dem har med sig mockarutor till mig.
Vill smaka hennes Maraboukaka.
Dem som smakat den säger att den e jätte god.
Så jag vill också ha Maraboukaka ! :(
Aah, Grillning idag med mycket folk ^^
Imorgon vet jag inte vad som händer, va med någon kanske :P
Jaja, vi får se :)
Nu ska jag nog spela medans jag väntar på att håret ska torka.
Vi höres nog ikväll, om jag inte e lika trött som igår ;D
// fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: