Går och lägger mig..

Ja, jag e trött.
Ska gå och lägga mig nu.
Och förresten ?
I förra inlägget glömde jag skriva vad som hände i matsalen i skolan idag !
Jag,Annie,Malin & Linnea satt vid ett bord.
Längst in vid fönstrena sitter Linnea & Annie.
Jag och Annie sitter bredvid dörren som är öppen.
Helt plötsligt säger Linnea "Annie du har en spindel bredvid dig !"
Annie kollar åt vänster och där sitter en hoppe-spindel på fönsterkarmen.
Annie kallade på vår ena fröken Camilla och hon tog en servett och tog bort den och kasta ut den genom den öppna dörren.
Sen efter ett tag så säger Linnea " FANNY DU HAR EN SPINDEL PÅ DIN STOL !"
Jag bara " OFTA?!"
Sen skratta hon och sa "jo det e sant!"
Jag bara "sluta ljuga!"
Sen pekar Annie på den och säger "DEN SITTER JU DÄR!"
Jag kollade på den och den satt på ryggstödet på stolen.
Vad tror ni jag gör?
Jo jag hoppar upp ur stolen, nästan välter den !
Och tappar knäckebrödet på bordet och skriker till.
Alla som var kvar i matsalen kollade på mig och vissa skrattade xD
Jag bara "Asså, fy vad ni skräms!"
Det var ju sant, men det var ju läskigt.
Även om hoppe-spindlar inte är farliga så blev jag ju rädd för att den skulle krypa på mig.
Så idag har jag fått en ny fobi - SPINDLAR.
Jaja, Ska sova nu :)
Vi höres imorgon efter skolan ;D
// fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: