Godmorgon folket..

Idag vaknade man tidigt och kom på att Basshunter Och Big brothers låt är ute på Youtube !
Så när man vaknade så var det direkt in på Youtube och ladda ner den på mobilen ;)
Länkar låten längre ner så ni också kan höra den.
Idag blir det nog att va med Annie och Wictor :)
Vetifan vad vi ska göra.
Det får väll gå som det går ?.
Idag blev det litta fina kläder på :D
Kanske kommer bild senare ikväll på mina kläder.
Som sagt så ska jag ju fixa med min design.
Men det blir nog senare idag.. ^^
Nu ska jag äta.
Men först, Så ska jag länka låten ! :D
Skriv vad ni tycker om den ;)
// Fannyy

Kommentarer
Postat av: Andrea

Big brother och basshunter suger lika mycket. :)

2011-04-22 @ 02:08:24
Postat av: Fannyy

Hahah, neeh :( <//3



Andrea, jag vet vem do er.

Jag komma cutta dig ! >:D♥

2011-04-22 @ 02:16:44
URL: http://fannyylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: