Hot,Hot,GOTT !

Fyfan vad varmt det e idag :(
Just nu har man blivit klar med att städa bland kläderna.
Dock så har jag inte hunnit ta på mig något ;D
Men det ska jag göra nu efter inlägget :)
idag blir det att vara ute i varma vädret.
Sen blir det typ att gå in lite, skriva i bloggen,käka o.s.v..
Det hade varit skönt att åka och bada.
Men vi har så mycket att göra så det blir att Kajl får bada i sin Bebis pool.
Vi har inte hunnit köpa någon större pool iår.
Imed att Elin och Clara har växt så ska vi köpa någon djup pool kanske.
Eller så blir det en lika "djup" pool som förra året.
Den var inte ens djup /;
Den var bara liite under brösten.
Så aah, då var den inte djup.
Men det spelar ingen roll hur djup den e.
Bara man kan svalka sig när det e så här varmt !
Ja men, nu ska jag ta på mig och käka glass, GOTT.
vi höres senare !
// fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: