Trött? o;

Riktigt trött nu asså :(
Haft utedag med klassen.
Gick till skolan, Sedan gick jag till björnås för min cykel e trasig.
sen gick jag från björnås till skolan igen.
sen SKULLE jag GÅ hem.
Men jag ringde mamma. Jag vet, jag e lat ;)
Men aah.
Snart är det midda'.
Blir kanske att va med Annie sen om det går? :D
Tihih, gasch.. e trött asså xD
Men måste hålla mig vaken till 10.
annars kommer jag inte upp imorgon :)
För kommer inte upp om jag lägger mig tidigt? - konstigt ;s
Jaja, inte så mycket som händer just nu.
Hjälpt Clara att bränna skiva.
Men neeh, nu ska jag typ, chilla och ta det cooooooooooooooooolt.
För sen blir det väll att promenera med Annie om hon inte bestämt vad vi ska göra ;)
Skriver ett inlägg i kväll också, om jag inte sover :D
// fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: