Bror,bad, JAY SMITH ♥

Hey Hey !
Sovit hos min bror sen i Onsdags :)
Det var riktigt kul.
Idag så kom mamma och hämta mig och Gideon (Min bror´s son) och vi åkte och badade.
Sen när vi lämnat Gideon så åkte vi till Maxi och handlade.
Medans Daniel (min syster´s kille) började med grillen så gjorde jag mig i ordning.
Jag;
Duschade,
Bytte om,
Åt mat,
Och nu bloggar jag lite :)
Snart ska vi kolla på Jay Smith :D
Klockan halv tio så ska han sjunga vid Grytan i helsingborg ;)
Förra gången vi skulle kolla på Jay så blev det inte av, men idag, idag SKA VI KOLLA PÅ JAY ! :D
Olga, vad jag e nervös ;S
Hade velat sjunga med honom :( <3
Nu ska jag kolla min bilddagbok och sådant.
Vi höres imorgon då jag kommer försöka lägga ut Videon på Youtube så jag kan lägga ut den här på bloggen.
Ha det bra !
P.S; Ska börja med "Dagens *någonting*".
Det kommer typ handla om allt.
Den som kommenterar först eller rätt svar (beroende på om det e en gåta eller en vanlig fråga)
Vinner en länk till sin blogg (om den personen har en) i ett nytt inlägg :)
Så nu kommer Dagens gåta;
Vad heter världens roligaste frukt?
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: