Jay Smith ♥

Hey allihopa ;)
Igår orkade jag bara inte blogga när det var så fint väder !
Så jag solade och hjälpte till lite med poolbygget.
Idag har jag varit ute ganska mycket.
Har varit på Familia och köpt ett marsvin till Kedd och en guldhamster till Li´s Kille.
Dem blev jätte glada :)
Vi skrammlade ihopa lite pengar till Marsvinet men hade råd med en guldhamster också ;D
Jag gav dem 33 kronor, hahah.
Orkar inte lägga upp alla bilder på Jay Smith så jag tar den bästa bilden på honom och en bild på Von Benzo´s Aoutografer (Jay Smith,Magnus Hoff,Niklas Svärd,Attila Terek)
Jay Smith,  Magnus Hoff,  Niklas Svärd,  Attila Terek ♥
Dagens fråga;
Var ni i grytan i Helsingborg i lördags? :)
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: