*_'

Inte haft tid eller ork till att blogga.
Ska kanske lägga ner med det men jag vet inte ritkigt ..
Vi får se vad som händer.
Igår va jag med Rövnissen ♥ (Hugo).
Vi hade typ halft kul och halft tråkigt? ;P
Sen kom Emil och sen gick jag hem, bokstavligt talat, Jag GICK hem (olga?).
Jo just det, Jag säger olga istället för "o-m-g".
Låter så töntigt och säga " OMG ! "
Så aah, jag e udda.
Jag säger Olga, lär er det nu så e ni lika coula som jag :3
Typ, Idag har jag varit med ninis och Rövnissen, Typ, FAN VAD SEG HUGO E !
Snacka med sin tjej och sen skulle han hem och äta och SEN kunde vi va typ en halvtimme ?
Bara för han e så jääävla seg.
Kan tyvärr inte ladda upp bilderna för min mobil cp;ade och alla bilder försvann " YEEYH !".
Imorgon e det sista dagen i skolan denna veckan, sen e vi lediga Torsdag,Fredag (lördag,söndag) Och Måndag :)
Så, antingen Fredag,Lördag och söndag ska jag va med efter längtade Amanda ! :D ♥
Nu har jag typ inget mer att skriva? :)
Eller jo, Egentligen skulle jag på "kalas" hos Celine imorgon, men jag ska sova hos min bror,hans tjej och deras son (jag har redan paxat Gideons golv).
Hahah,kommer bli fett :P
Ska spela wii med Gideon hela kvällen eller något ! :D
Men nu, ska jag typ, kolla vad Smilla skrivit i sin nya blogg.
Länkar den imorgon, om jag hinner blogga :)
Vi höres !
Kom ihåg, du e coul om du läser min blogg ;D
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: