Dålig uppdatering = TRÖTT.

Hej !
Förlåt för att jag uppdaterar dåligt just nu, Men det beror på att jag e ganska trött efter skolan /;
Men ahh.
Dagen har varit seeeeeeeg ;D
Först var det skola,Sista lektionen var musik på björnekulla.
Väntade på att mamma skulle komma och hämta mig.
Medans jag väntade så slutade Nina och alla andra.
Så kom Patrick och försökte hälla vatten över Hugo, och sen Anton.
När han försökte heälla det över Anton så slog jag till flaskan så Patrick blev blöt på byxorna :D
Hahah.
Helt plötsligt har jag,Nina,Smilla & MALIN blivit fjortisar? ;S
Asså gud.
Ska man kalla någon fjortis så ska man först veta vad det betyder !
Aahja, inte mycket som händer nu.
Chilla och sedan gå och lägga sig ;)
Så jag säger godnatt så länge då ! :)
Godnatt,sov gott.
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: