^^

Tjenare !
Idag har jag varit i Danmark på Experimentariumet med klassen.
Fett Kul alltså !
Vi hade krig och hela skiten xD
Jag var ju bara bäst på att göra någon sån "komihåg,gå rätt" sak.
Man skulle komma ihåg en bana sen skulle man gå den på så lite sekunder som möjligt.
Hamna 2;a på 5 sekunder och Dagens rekord var på 4 sekunder :(
Orkade inte göra fler gånger.
Sen försökte jag få två turturduvor pussas.
Men neeh, killen e en kyckling, säger han strulat och han vågar inte pussa en tjej (?).
Ahhjaa, Dem lovade att göra det imorgon !
Det kommer lite bilder på mig,Stephanie,Isabelle,Alexander.C,Philip och Alex.
Skriver vem som e vem och vad som händer Under bilderna så att ni hänger med i "svängarna" ;)
Stephanie och Jag, med "öron".
Men jag tappar "öronen" xd
Stephanie och Jag, ELSKA STEPHAS MIN ! :D
Stephanie ♥
Jag och Isabelle xD
Min fina bakgrundsbild + profilbild på Mobilen/Facebook :) <3
Alex i foto-tävlingen, JAG VANN MED FINASTE BILDERNA ! :D
Alex får en tillsägelse av Chatarina ^^
Alexander.C kollar när Philip "försöker" fotta mig :P
Isabelle,Philip & Alexander.C
Nu ska jag bara ta det lugnt lite.
Loppis på lördag, ska ha med mig Annie så får hon hjälpa mig om hon vill :) §
Höres !
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: