FAME !

Idag i skolan hade vi rörelsepass, och sedan efter det hade min grupp idrott ;)
Glömde mina idrottskläder "ops!".
Hahah, Sitter och typ, Har tråkigt framför datorn som vanligt.
Inget och göra när vädret ändrar på sig hela tiden /;
Men i alla fall.
Igår så träffade vi våra nya klasskamrater.
Så satt jag då bakom Daniel och han viskade " haaaaaaaaaannnnnnnnssssss" Utan att jag märkte det.
Så sa jag typ förlåt till han tusen gånger eller något xD
HAHAH, så fail jag e :3
Men aah, typ eller något..
Har inget kul att blogga om idag :)
Eller jo, På fredag ska jag sjunga " Jay Smith - Like A Prayer " på skolan, undrar hur långt jag kommer i år :)
Förra året kom jag på 5;e plats med " Emilia - Big big Girl ".
Fick sjunga den för jag skulle egentligen sjunga en annan låt med 2 kompisar.
Hon ena ville sjunga själv så hon hoppa av en vecka innan showen, sen då 3 dagar innan showen (då lapparna lämnades in) Så hoppade hon andra av, Hon strök sig när hon va på elevrådet.
Lite taskigt, men aah.
Så jag fick ta en låt jag redan kunde och som jag hade på skiva :)
Så det fick ju bli den ... Och det gick ju ganska bra ;D
Men i år kommer det bli bättre !
ALLT, kommer bli bättre.
Sen ja, Nu undrar ni säkert varför det står " FAME !" i rubriken.
Jo det e därför för att idag så kollade vi på Teater.
Det var kören,Fame-gruppen och Teater-gruppen som gjorde " Landet ingenstans någonstans".
Och jag,Linnea,Celine och Patricia ska kanske gå på Fame.
Eller ja, Jag och Linnea ska gå oå Fame.
Tror inte Patricia och Celine vågar sjunga för publik så dem söker nog in på Teatern istället :)
Vi får se vad som händer.
Detta e ett ganska långt inlägg så jag tror jag bryter av snart ^^
Vad har alla gjort idag då ?
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: