Färgat håret..

Färgat håret nu då :)
Då har man samma hårfärg som Gurkan Gasi typ.
Tahah,Undrar hur alla reagerar imorgon i skolan :3
Dem kommer säga "Fanny, har du färgat håret?"
Då ska jag svara "Neeh Neeh, det var gud som kissa i det".
Dem kommer garva ihjäl sig :D
Här kommer en ny header med flera bilder i på mig och Smilla ^^
Jag e den blonda och Smilla brunetten.
Buhuu.. nu kommer alla köra blondinskämt på mig :(
Tur jag snart e blåhårig då.. xD
Neeh men ska färga det blondt en gång till sen blir det ljusblått ;P
Nej nu ska jag sova, ska iväg imorgon på en tjejträff hos Ahnna och Ewa bara för att jag och Smilla "Lovade" dem att komma -.-
Men aahjaa.. Det kommer väll bli skoj ?
Imorgon kommer jag inte blogga tror jag /;
Men det får ni stå ut med !
Ni får läsa bloggandet igen Onsdag eftermiddag/kväll :)
Nattie Nattie ! ^^
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: