Godnatt..

Nu ska jag sova igen ;)
När jag kom hem från skolan idag så satt jag och fyllde i vilket språk jag skulle ha i 6;an och vad jag skulle ha på elevensval.
Det gick ju.. ganska så bra?
Pappret hamna i soptunnan, i småbitar :3
Det var dagens humörsvängning,jaoou ^^
Man skulle skriva under med sitt namn så blev mitt namn helt cp varje gång jag skrev det.
Smarta jag skrev med bläckpenna så det går ju inte bort -.-'
Skrev om det MINST 9 gånger :)
Men den kolumnen man skulle skriva i var inte tom längre..
Så jag rev sönder pappret och slängde det först på golvet och sen i soptunnan ! :D
Visst e jag duktig?
Idag har man kollat på filmerna "Kroppen på G" Dem e traaaaaaaaaadiga :(
Sen har man fått veta ALLA som har kommit i puberteten.
Både från 4;an och från 5;an, FYFAN VA COOL JAG E ;d
Neeh men nu ska jag äta, har inte ätit middag (?) så jag e ganska hungrig.
Godnatt så länge !
Lovar att skriva imorgon efter skolan.
Då ska jag ha slöjd :)
// Fannyylarsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: