Imorgon = DANMARK !

Imorgon e det danmark som gäller ! :P
Experimentarium med klassen (y'
Ska ha med mig Stephanie´s "Klapp-maskin".
Den typ, klappar till en ?
Det e ett papper man viker många gånger (varannan fram och varannan bak)
så blir det typ en "klapp-maskin".
Så ska man slå den mot handen så låter det högre än när man klappar vanligt :P
Bara för man inte ska få ont i händerna OCH för att man ska höras bättre när man
hejar på något lag i en match ;)
Så står man där på läktaren och Slår sig själv i handen med den !
Ska hålla på o slå hela tiden imorgon och kanske daska folk för skojs skull ^^
Senså i "mörka-rummet" så ska jag sätta igång min disco lampa ;)
JÄVLAR vad folk kommer skrika ! :D
Idag efter skolan var jag med Stephanie,Annie och Celina :)
Verldens beste tjajjor (a'
Nää men det e ju jag vet ju alla ;P
Liksom, nu ska jag käka och sedan ska jag leta efter en väska och sedan ska jag duscha.
Efter jag duschat blir det att chilla.
Orkar inget annat idag :P
Eller jo, sen efter det så ska jag följa med Zara och hänga upp Loppis-lappar ;)
Vi har trädgårdsloppis Lördag den 14/5 klockan 13:00-15:00.
Men nu ska jag käka, mamma blir sur annars ^^
Vi höres imorgon !
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer
Postat av: amanda (koongen) ;D<3

hahha, sånahära "klapp-maskiner" andvänder man ofta på handboll's mathcer,:D

har tuuusen sånna, du kan få en...om du vill ? ;)

2011-05-11 @ 19:24:37
Postat av: Fannyy

Amanda; Hahah, jag fick den av Stephanie som var där och hejade på Eslöv :P <3

2011-05-20 @ 15:53:43
URL: http://fannyylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: