Inte haft ork att..

Blogga dem senaste dagarna.
Har varit jätte trött :(
Men typ, imorgon (om jag orkar efter jag kommit hem från HBG) så ska jag nog lägga in bilderna och sådant.
Men i alla fall.
Igår var jag ju på kalas eller så hos en kompis.
Vi hade ju kul.
Jag och Smilla sjöng 2 gånger tillsammans.
Först sjöng vi; Kikki Danielsson - Bra Vibrationer (Smilla vann med ca 320 poäng).
Sen sjöng vi; Roger Pontare - När Vindarna Viskar Mitt Namn (Jag vann med ca 2500 poäng).
Idag har vi varit på Perstorp´s Marknad :)
Hahah, Har åkt samma karusell minst 5 gånger idag :D
Vill åka mer :(
Men aah..
Vi hann inte gå på marknaden för vi spendera all tid på att åka karuseller och plocka bollar.
Vi fick typ 2 blåa bollar,2gula,1 rosa boll eller något sådant.
Men i alla fall.
Vi fick alla färger utan grön.
Sen har vi försökt få nallar men det gick inte så bra,Men Clara fick en nalle.
Imorgon ska vi in till mormor och fira morsdag hemma hos henne i Helsingborg.

Så jag vet inte om jag orkar blogga sen efter för vi brukar komma sent hem när vi e hos henne /;

Men aah.. Sen e det Måndag, då e det skola igen :)

LÄNGTAR tills jag ska börja 6;an ! :D
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNS vår sexia lärare ;)
Nej nu ska jag stänga ner och ha lite Lördagsmys vid tv'n ;D
Godnatt så länge !
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: