Kände för att..

Blogga men vet inte vad jag ska blogga om ?
Kanske om vad jag gjort idag? :D
Har ju inte bloggat idag.
Detta har i alla fall hänt;
Igår så följde jag med mamma och jobba. ( halv 2 till kvart i 4 på morgonen ).
Sen när jag kom hem så åt jag, sen gick jag o la mig vid 6.
Somna halv 7, gick upp 9.
Va med Emma mellan 2 och 7.
Sen CYKLA hon hem i REGNET ! (?)
Sen har jag Webbat med Daniel Tomic Lindvall.
snart ska jag sova, men först lite om morgondagen!
Imorgon så ska jag va på Björnekulla klockan 8.
Ska träffa Daniel vid Petersven Tio i 8, så det blir att gå upp tidigare än vanligt :P
Sen efter lunchrasten så ska jag simma, sen efter simningen så ska jag DIREKT på Utvecklingssamtal med mamma på skolan.
Så det gäller att vara snabb, har 5 minuter på mig att GÅ från Stationen till Skolan (Tar typ en kvart egentligen så jag får springa)
Sen efter det måste jag göra klart mina läxor som snart e klara :D
Sen blir det väll att webba med Daniel igen ^^
Fyfan vad jag och Danne e bäst alltså (y' §
Men godnatt så länge, ska göra v mig lite först, borsta tänderna och sådant "kul" ...
Godnatt ! :)
// Fannyylarsson ♥
P,s; Har färgat om mitt hår för det blonda var segt så nu e det Brunt med blondt underhår :3
P,s,s; Slänger in en bild på Danne §
P,s,s,s; Slänger in en bild på mig med ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: