Loppis o.s.v..

Igår hade vi ju Loppis, vi hade tre kunder (y'
Mina syskon suger på att ha Loppis ^^
Bara för det ska jag ha sån uppvisning, man får sjunga vilken låt man vill så tar jag ut basen och min dator så kan man visa upp sig i trädgården ;)
Så kan jag sjunga när ingen annan sjunger ;D
Fyfan vad bra det blir!
Det blir på söndag nästa vecka :)
Så då kan ni ju kanske komma hit o kolla lite ? ;)
Vi säljer kläder,skridskor,Inlines (rollerblades),leksaker o.s.v..
Men aah, Snart ska jag,Mamma & Li hem till Nette (Anette) Och kolla på Athena för att se hur tjock hon blivit nu :)
(Hunden e gravid) så snart blir Bamse Store bror igen :D
Fast det blir bara halv store bror för dem har inte samma Pappa i så fall ;)
Neeh fyyyy vad många smileysar det blev :O
Men jadå, det får väll gå så då :)
Förresten, jag nördar Finlands låt :3
Länk kommer nu sen ska jag snart chila iväg till Helsingborg ^^

Kommentera gärna vilken låt NI tyckte skulle vinna ESC (Eurovision Song Contest) ! :)
Jag tyckte Finland eller Danmark (Jag vet, Danmark härmade en annan låt men Who cares?) ..
Höres imorgon efter jag varit på badhuset i klippan ! :)
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: