"Make a new tomorrow.."

Igår så va jag på busfabriken med klassen.
Det var skitkul alltså xD
Vi körde Tagen.
Jävlar, va tagare en gång och det vara i typ 5 sekunder ;d
Sen kände jag mig som en soptunna :(
Fick Annies pommes,
Smilla,Celine & Lite Av Annie´s Slusch (?).
Celine´s 2 chicken bits
Och då det jag själv " Beställde " xD
Jävlar, jag var övermätt när vi kom hem ;)
Vi var uppe ganska länge.
Men inte längre än förra gången ^^
Aahjaa..
Sitter och käkar godis och lyssnar på denna låten;
Den e bra, eller hur? ;)
Förra gången jag la in ett videoklipp här så tog jag fel storlek, men skit i det? :)
Nu ska jag bara chilla lite.
Så ska det låta ikväll, och duscha :(
Hatar att duscha.. (a'
Neeh, nu ska jag ha lite tråkigt.
Vi höres imorgon, om jag orkar blogga för jag e ganska trött, har varit super toppad idag ! :D
Ha det braouuu..
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: