Mycket gjort idag..

Och så lite tid till bloggandet :(
Jag LOVAR, att jag bloggar imorgon när jag kommer hem.
Ska ha Orientering och vi ska grilla och allt, sen ska jag ladda upp lite bilder jag tagit idag på Nina och hennes knasiga idéer ;)
Man vet aldrig vad Nin§ hittar på !
Men snart ska jag sova för jag e jätte trött o,O
Det blev inte att va med Daniel och Evelina så länge idag för Danne cykla ifrån oss och Evelina skulle hem.
Så jag fick åka hem.
När jag kom hem logga jag in på msn sen tog det väll knappt en timme och sen var jag med Nina 2 timmar.
Och det var ju kul med våra nya kompis ;)
Nää, Nu får jag säga godnatt.
Ska kolla några sidor först innan jag går och lägger mig :)
Ha det bra, skriv gärna en kommentar ! §
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: