Non Stop .. ♥

Elskaelskaelskaelska Non stop Choklad.
Smartoooooooooooooosisar i choklad.
Okey, lät cp men aahjaa.
Idag har jag varit med Linus Olander och hans granne Noah.
Så söt Noah va :D
Han försökte impa på mig hela tiden och trixade och stylade med sin sparkcykel.
En 8 åring impar på en 12 åring (?)
Men det var gulligt.
Han hängde och slängde sig överallt sen vände han sig om och log med hela huvudet och sedan fortsatte han ;D
Jahadå.
Inte mycket annat som hänt idag?
Imorgon ska jag vara med Annie, *Gillas*.
"kom kom, till Ica nu.
Kompispris spara flis.
Jätte stora skaror, av Ica´s egna varor"
Har den i huvudet nu, och den e fett bra (y'
Ica - Kompispris
&
Basshunter vs Big Brother - Fest I Hela Huset kommer vara mina sommarplågor ;)
Zara,Li,Danne,Kedd,Mamma,Pappa och alla andra kommer gnälla på mig hela tiden :D
Neeh, nu ska jag hämta läsk för jag blev törstig ;)
skriver ett inlägg imorgon kväll tror jag :)
Om jag inte e för trött..
Annars så skriver jag väll på Måndag eftermiddag typ?
Höres !
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: