Packa, Läxa, sova,äta WHAT?

Igår när jag kom hem från skolan gjorde jag två häften i svenska (har 5 häften och 3 matte papper i läxa).
Sen efter det så åt jag middag, sen gick jag och la mig (?).
Sen när jag vakna åt jag mackor och drack oboy sen sov jag igen :D
Ska snart packa, har ju glömt att säga att min klass (bara femman) ska ha "Sista natten med gänget" imorgon.
Det betyder att vi har en egen Dag + kväll för oss själva :)
Vi kommer åka till Busfabriken lite innan vi slutar skolan, sen efter det så kommer vi hem och packar upp våra saker och sådant sen blir det typ, S/K/P eller något ^^
Jag och Smilla ska göra en plan.
På kvällen så när vi byter om till Pyjamas så ska jag och Smilla (kanske några andra om dem e med på det) ta på oss bikini under pyjamasen.
Så när vi ska "sova" så ska jag och Smilla (plus dem andra som KANSKE e med på det) ta av oss pyjamasorna (?) och sedan hoppa upp och skrika "STRANDEN NÄSTA, E NI MED PÅ DET?.. GRABBAR!".
Så sprigner vi rundor där med bikini xD
HAHAHHAHA, fett nice det kommer bli :) <3
Nu ska jag snart packa.
Har bara ett halft häfte kvar i svenska och typ 2 papper i matte (problemlösning) .. ORKA ! -.-
Vi höres imorgon, Godnatt så länge :D
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: