SPÖKHUS?... I ÅSTORP ?!

Ja, Här i Åstorp så har vi två "spökhus".
Ett Brunt med 2 röda "lador" och sen har vi ett Gult Hus med klinkade rutor och alla dörrar är öppna och allt !
Men det Bruna huset e det bara öppet till ena Ladan typ.
Eller ja, En dörr e öppen där det finns en trappa och sen uppe i trappan så finns det typ en liten myshörna eller hur man ska säga?
Efter vi va i det bruna "spökhuset" idag så gick vi mot det Gula.
Men vi fick inte gå in där för några gubbar xD
Vi ska in där imorgon istället.
Vi gick till Oj efter vi gått förbi det gula "spökhuset" och där köpte jag 2 choklad och en påse gelé hallon ♥
Jag var så osmart och köpte ingen dricka :(
Fick gå hem med Clara och dricka, Sen nu sitter jag här.
Ska snart på dass, imorgon ska jag göra mina läxor så då blir det liiiiiite senare att skriva i bloggen.
Så tro inte jag e död ;)
Nu ska jag på dass xd
Och sedan ska vi komma på något att äta :)
Vi höres nog senare !
Och just det, Visst har jag gjort en fin header?
Skriv gärna vad man hade kunnat ändra i den :)
// Fannyylarsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: